Kewins golfblogg

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Wolfsheim skrev:Har ställt en klubba vid platsen där jag ser på film m.m  Vet ej om det kommer att funka, men tanken e att det ska hjälpa mig att greppa rätt automatiskt sen. Ska testa ett tag nu å se. Blir ju några ggr man sitter där. Kanske bara blir galet men ska testa iaf.
Jag gillar idén, hade själv en klubba i hallen hela förra vintern för att träna på min takeaway varje gång jag gick förbi. Svårt att säga om det gav några resultat däremot ;)
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Resultat eller inte, det e iaf jäkligt nice att hutta med klubban mot tvn å svära högt när det ej går som man vill nu under handbollsmatchen. Å dessutom med ett bra grepp :p

Får se efter ngn vecka om jag ska fortsätta. Tror ej jag kan förlora ngt på det iaf :)
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Själv ar jag puttern och en boll vid tv:n, blir många putter i pauser och reklam och liknande
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Wolfsheim skrev:Resultat eller inte, det e iaf jäkligt nice att hutta med klubban mot tvn å svära högt när det ej går som man vill nu under handbollsmatchen. Å dessutom med ett bra grepp :p

Får se efter ngn vecka om jag ska fortsätta. Tror ej jag kan förlora ngt på det iaf :)
För TVns skull hoppas jag att greppet är bra dÅ ;)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4719
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag tänkte köpa ett grepp att ha vid soffan så kan man sitta o mysa där med sitt grepp haha. Icke-golfare måste tycka vi är helt tokiga!!!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Har idag sett, dock ej live utan På dator, förmodligen Sveriges bästa föreläsare inom detta ämne Kjell Enhager å hans JagAB. Sett den en gång tidigare men kände att den kan hjälpa mig inom golfen så såg den idag igen. Rekommenderas starkt. Kommer arbeta mycket på det han talar å berättar om å vet det kommer ge resultat på golfbanan i vår sen.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Wolfsheim skrev:Har idag sett, dock ej live utan På dator, förmodligen Sveriges bästa föreläsare inom detta ämne Kjell Enhager å hans JagAB. Sett den en gång tidigare men kände att den kan hjälpa mig inom golfen så såg den idag igen. Rekommenderas starkt. Kommer arbeta mycket på det han talar å berättar om å vet det kommer ge resultat på golfbanan i vår sen.
Har hört extremt mycket positivt om Kjell och hans arbete men inte tagit tag i att se något än. Ska såklart ändras på efter denna rekommendation, vart hittade du denna föreläsning?
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Tycker absolut du ska se detta då jag tycker faktiskt att alla ska se den, så jävla bra e den. Han har ju fler att se men just JagAB rekommenderas till alla.

Jag såg den på medborgarskolan där jag e med i ett projekt å de hade den.
Så där kan jag ej hjälpa dig tyvärr.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Kikade typ i 20 sekunder men den ska det va japp
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Skriv svar