NEW Odyssey 2-ball center shafted? HJÄLP!

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Användarens profilbild
Paradispetter

Med risk för att detta blir lite flummigt.

Alex Noren visade för ca 10 veckor sedan upp en ny super-jävla-fräsch putter på sin instagram, en Odyssey 2-ball center shafted lined.

Lite oklart vilken exakt modell detta är, ser ut som någon form av versa/metall-x variant med det fräscha svarta skaftet.

Många har frågat Alex på hans Instagram efter referenser till vart man kan köpa den, den enda svaret han gav var att det INTE var en pro-modell som var gjord just för honom utan att den ska finnas på marknaden.

Har någon sett, hört eller läst om denna sköning?

alexnoren1 på Instagram

Bild

Detta är en fråga vi måste lösa, då Odyssey dom senaste åren har vägrat att släppa en ny CS-modell av 2-ball.
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Paradispetter

Getinthehole skrev:Proffsen får klubbor långt tidigare än dom släpps på marknaden.

Enklast är väl att kontakta Odessey och fråga?
Trodde jag var tydlig nog i min beskrivning att jag mycket väl förstod att Alex var en av många proffs som fick chansen att plocka in klubborna innan Odyssey släpper dom till försäljning, vilket han också skrev om vid tidpunken då han levererade bilderna.

Har även mailat Odyssey's diverse kontor i USA & Europa utan svar.

Tanken var att få hjälp av er som eventuellt hänger på någon av alla dessa freak-materialsidor?
Saltar alltid en bra story
MaxP
Kontakt:

Hannes skrev:
Getinthehole skrev:Proffsen får klubbor långt tidigare än dom släpps på marknaden.

Enklast är väl att kontakta Odessey och fråga?
Trodde jag var tydlig nog i min beskrivning att jag mycket väl förstod att Alex var en av många proffs som fick chansen att plocka in klubborna innan Odyssey släpper dom till försäljning, vilket han också skrev om vid tidpunken då han levererade bilderna.

Har även mailat Odyssey's diverse kontor i USA & Europa utan svar.

Tanken var att få hjälp av er som eventuellt hänger på någon av alla dessa freak-materialsidor?
En spontan fundering är att PGA Merchandise Show gick av stapeln förra veckan, där levereras ju alla nyheter från de stora märkena men datum är svårt att säga om du inte varit där. Nu handlar jag inte med Callaway men Titleist släpper sina stora nyheter i mitten av mars (Scorry Cameron och Vokey Wedgar) så en kvalificerad gissning är att det kan vara runt samma tidpunkt för Callaway?

Ett tips är att prova sociala medier innan mejl, där brukar de stora leverantörerna vara väldigt duktiga på att engagera sig!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin

Jag tror den är så ny att sen ännu inte kommit ut..

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skriv svar