Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hollowind skrev:Pratar vi inom Sverige? Om ja, någon viss del av landet? Ska det inkludera boende?
Ja allt är av intresse, en fördel om det är med boende såklart!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lindö har ett bra erbjudande med greenfee, boende, middag och fruskost för 1095 kr/person. Tre banor att spela på. Jag har inte spelat på banan eftersom jag har hört att skicket varit bedrövligt på fairways i år, men brunchen är iaf superb, så lär vara bra mat iaf!
Niklas skrev:
Lindö har ett bra erbjudande med greenfee, boende, middag och fruskost för 1095 kr/person. Tre banor att spela på. Jag har inte spelat på banan eftersom jag har hört att skicket varit bedrövligt på fairways i år, men brunchen är iaf superb, så lär vara bra mat iaf!
Låter som ett grymt pris, bedrövliga fairways drar ju ner en del. Inte varje gång man går direkt på green lixom
Niklas skrev:
Låter som ett grymt pris, bedrövliga fairways drar ju ner en del. Inte varje gång man går direkt på green lixom
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lindö är ett bra val. Du kan bo där men sen kan du välja att lira dina rundor på andra anläggningar också som finns inom GolfStar.
Till i höst ska det nog ha kommit lite mer regn så banorna ska vara bättre då.