Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
svingit skrev: ↑18 jun 2025, 19:09
Idag köpte jag en Cobra LTDx LS 9° driver från Golfbidder.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nyfiken på vad du söker ?
Är du inte nöjd med vad du har
Hoppas du hittar vad du söker efter
Måste man söka efter något bara för man köper en ny driver? Jag tappade för mycket längd med mini drivern helt enkelt.
Just Cobra LTDx LS blev jag utprovad för när den kom 2021/2022. Var också den första drivern som jag nådde 170 mph ball speed med.
Det blir tredje gången jag har den drivern nu. Alltid den som jag går tillbaka till, då det inte finns något bättre där ute idag.
svingit skrev: ↑18 jun 2025, 19:09
Idag köpte jag en Cobra LTDx LS 9° driver från Golfbidder.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Måste man söka efter något bara för man köper en ny driver? Jag tappade för mycket längd med mini drivern helt enkelt.
Just Cobra LTDx LS blev jag utprovad för när den kom 2021/2022. Var också den första drivern som jag nådde 170 mph ball speed med.
Det blir tredje gången jag har den drivern nu. Alltid den som jag går tillbaka till, då det inte finns något bättre där ute idag.
Men nu har det nog kommit något bättre va?
Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Nej. Kommer köra utan driver resten av säsongen eller går jag tillbaka till Tsr4:a i slutet av säsongen.
Dessutom passade inte skaftet, då det är för lätt. Spelar 70-75g skaft i vanliga fall. Men svårt att hitta en beg driver där specifikationen är vad man vill ha.
Driver: Cobra AeroJet 10.5 Spoon: Callaway Epic Max FW5: Callaway Epic Max Järn: Titleist 716 AP2 4-P Wedge: Titleist 52-56-60 Putter: Odyssey White Hot OG One Wide HCP: 14.4