Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu säljer jag en av mina tre mizuno set, måste göra plats för min son som landar vilken dag som helst
Det är ett set Mizuno MP 54 4-pw i mycket bra skick. Det enda som finns är lite bagskrammel på klubborna. Höger.
Klubborna har C-taper stiff 120-skaft och är förlängda 0,5 tum vilket gör att det är ungefär 0.25 tum längre än de flesta andra set. Lie och loft är standard. Jag kan skicka med posten och det kostar 165kr men klubborna finns i sthlm om någon nära är intresserad.
Någon intresserad, ge mig ett bud?
Senast redigerad av MizunoMade den 17 jan 2016, 11:06, redigerad totalt 1 gånger.
Det är utrustningen som gör spelaren
Driver: Mizuno st180 3Wood: Mizuno st180 Hybrid: Tour edge exotics cb pro u Järn: Mizuno MP18 4-PW Wedgar: Mizuno T7 52* 56* 60* Putter: Odyssey o-works #7s black Bollar: Nike RZN platinum
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa