Ska beställa 24 dussin loggobollar och min förra leverantör skötte sig uselt så nu letar jag efter en ny.
Någon som har egen erfarenhet av en leverantör som är bra, snabb och har hyfsat pris?
Bra leverantör av loggobollar?
Får man göra reklam för sig själv!?Sandstream skrev:Ska beställa 24 dussin loggobollar och min förra leverantör skötte sig uselt så nu letar jag efter en ny.
Någon som har egen erfarenhet av en leverantör som är bra, snabb och har hyfsat pris?

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sandstream
Självklart!MaxP skrev:Får man göra reklam för sig själv!?Sandstream skrev:Ska beställa 24 dussin loggobollar och min förra leverantör skötte sig uselt så nu letar jag efter en ny.

Sist blev jag lovad att det skulle ta 10 arbetsdagar men det tog 1,5 månad eller om det var ännu mer

Vad har du för leveranstid?
Efter godkänd korr så är jag lovad 10 arbetsdagar som mest men brukar säga 12 för att vara säker. 1,5 månader låter lite väl!Sandstream skrev:Självklart!![]()
Sist blev jag lovad att det skulle ta 10 arbetsdagar men det tog 1,5 månad eller om det var ännu mer![]()
Han kanske inte jobbade så oftaSandstream skrev:Självklart!MaxP skrev:Får man göra reklam för sig själv!?Sandstream skrev:Ska beställa 24 dussin loggobollar och min förra leverantör skötte sig uselt så nu letar jag efter en ny.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Sist blev jag lovad att det skulle ta 10 arbetsdagar men det tog 1,5 månad eller om det var ännu mer![]()

Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish

- Sandstream
Haha!Erikxson skrev:Han kanske inte jobbade så ofta

Måste kolla med Max hur många dagar han jobbar!

Jag är knäpp så jag brukar säga att jag alltid jobbar.Sandstream skrev:Haha!Erikxson skrev:Han kanske inte jobbade så ofta![]()
Måste kolla med Max hur många dagar han jobbar!

- Sandstream
Ca 7 arbetsdagar tog det innan bollarna kom
Kan varmt rekommendera Max om ni ska beställa loggobollar!

Tack för dem orden!Sandstream skrev:Ca 7 arbetsdagar tog det innan bollarna kom![]()