Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2
Jag vet inte vad max har men de där hålen i facet på järnklubborna ser ju tvelöst ut som ett set fg100. En gabe golf, evnroll-putter, adi-skaft eller vad de heter. Lite som hans bag.
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Jag grejar inte om klubborna är skitiga när jag ska slå eller ligger på fel plats i bagen. Dock blir de nog mer att jag rengör alla klubbor innan jag går ut på banan och sedan in för varje gång jag använder klubban
Mina bröder brukar stoppa klubborna under kranen. Dra några varv med borsten å sen är dom nöjda typ. Jag tar 2 hinkar en med en skvätt såpa å en med rent vatten. Stoppar ner en klubba å låter ligga i ca 30sec å tar sen upp den å kör med borste å sen svamp för att sedan doppa den i vattnet å torka av med handduk. Sen när alla klubbor blivit torra så kan jag ibland ta autosol på för att få uppglansen i klubborna å torkar noggrant av skårorna då man inte vill att det ska bli några konstigheter. På banan torkar jag av med handduk för att sedan borsta om det behövs å torkar med handduk igen. Sen är det ordning i bagen så att inget kan bli fel där i. Samma sak på jobbet lånar någon något å inte stoppar det i rätt fack så bryter helvetet loss
Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Klubbor
Järn: Callaway X Hot A-5
Järn: Callaway X Hot PRO 4-3
Hybrid: Callaway X Hot PRO 18°
Driver: Callaway Big Bertha Alpha 815 Double Black Diamond
Wedge: Solid Elite 56° Callaway X-series 52°
Davva89 skrev:Mina bröder brukar stoppa klubborna under kranen. Dra några varv med borsten å sen är dom nöjda typ. Jag tar 2 hinkar en med en skvätt såpa å en med rent vatten. Stoppar ner en klubba å låter ligga i ca 30sec å tar sen upp den å kör med borste å sen svamp för att sedan doppa den i vattnet å torka av med handduk. Sen när alla klubbor blivit torra så kan jag ibland ta autosol på för att få uppglansen i klubborna å torkar noggrant av skårorna då man inte vill att det ska bli några konstigheter. På banan torkar jag av med handduk för att sedan borsta om det behövs å torkar med handduk igen. Sen är det ordning i bagen så att inget kan bli fel där i. Samma sak på jobbet lånar någon något å inte stoppar det i rätt fack så bryter helvetet loss
Haha! Det var kanske att ta det lite väl långt men hellre det än skitiga klubbor
Davva89 skrev:Mina bröder brukar stoppa klubborna under kranen. Dra några varv med borsten å sen är dom nöjda typ. Jag tar 2 hinkar en med en skvätt såpa å en med rent vatten. Stoppar ner en klubba å låter ligga i ca 30sec å tar sen upp den å kör med borste å sen svamp för att sedan doppa den i vattnet å torka av med handduk. Sen när alla klubbor blivit torra så kan jag ibland ta autosol på för att få uppglansen i klubborna å torkar noggrant av skårorna då man inte vill att det ska bli några konstigheter. På banan torkar jag av med handduk för att sedan borsta om det behövs å torkar med handduk igen. Sen är det ordning i bagen så att inget kan bli fel där i. Samma sak på jobbet lånar någon något å inte stoppar det i rätt fack så bryter helvetet loss
Haha! Det var kanske att ta det lite väl långt men hellre det än skitiga klubbor
Gör allt för att bara kunna skylla på mig sj när något går fel
Klubbor
Järn: Callaway X Hot A-5
Järn: Callaway X Hot PRO 4-3
Hybrid: Callaway X Hot PRO 18°
Driver: Callaway Big Bertha Alpha 815 Double Black Diamond
Wedge: Solid Elite 56° Callaway X-series 52°