Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag har haft den också. I min mening inte lika smidig som man tror. Helt ok vagn dock, stabil och snabbt fällbar. En stor poäng med vagn tycker jag är paraplyhållaren när det regnar. Men på denna tycker jag paraplyt sitter alldeles för lågt, är du över 170 cm kommer du få gå dubbelvikt... Jag konstaterade förra säsongen att vagnhyra ingick i avgiften och att de dög gott.
Det blev en clicgear 3.5+, den var på rea hos dormy och passade perfekt i bagaget på polon, fäller jag sätet får vagnbagen plats bredvid Eller så skiter man i det och lägger den i baksätet.
Tittade på Max blade men tycker att de är lite baktunga och känns som om de kommer ramla bakåt vid lite vind och regn som Max TI 2000 som jag har idag.
Kent_Agent skrev:Det blev en clicgear 3.5+, den var på rea hos dormy och passade perfekt i bagaget på polon, fäller jag sätet får vagnbagen plats bredvid Eller så skiter man i det och lägger den i baksätet.
Tittade på Max blade men tycker att de är lite baktunga och känns som om de kommer ramla bakåt vid lite vind och regn som Max TI 2000 som jag har idag.