Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Härligt! Grattis!Jerry77 skrev: ↑19 sep 2018, 19:48 Lite bakgrund om mig är att jag spelat sen jag var 15 år typ. Haft några års uppehåll under åren pga man blev pappa o höll på med fotboll och innebandy. Var som lägst nere i runt 3-4 i hcp. Under förra året träffade jag en ny tjej som efter varit med ett par ggr på rangen blev golf frälstHon köpte set o allt under slutet av förra sommaren och mer o mer av vår fritid blev golf när jag ej hade mina grabbar;) så inför denna säsongen började jag på 10,5 i hcp. Efter stått mer på rangen sista året än jag gjort sista åren tillsammans så satte jag ett mål på komma ner till 7-8 hcp, gick hyfsat snabbt komma ner till det målet. Nu är jag plötsligt nere på 4,7
trots dålig puttning:) har spelat runt 75 st 18 håls rundor i år varav 5-6 är under 32 poäng. Sjukt nöjd med säsongen givetvis så nu är frågan vad man ska satsa på till nästa säsong som mål:) kommer komma mer inlägg här för mig:)
Varmt välkommen hit! Imponerande resultat.Jerry77 skrev: ↑19 sep 2018, 19:48 Lite bakgrund om mig är att jag spelat sen jag var 15 år typ. Haft några års uppehåll under åren pga man blev pappa o höll på med fotboll och innebandy. Var som lägst nere i runt 3-4 i hcp. Under förra året träffade jag en ny tjej som efter varit med ett par ggr på rangen blev golf frälstHon köpte set o allt under slutet av förra sommaren och mer o mer av vår fritid blev golf när jag ej hade mina grabbar;) så inför denna säsongen började jag på 10,5 i hcp. Efter stått mer på rangen sista året än jag gjort sista åren tillsammans så satte jag ett mål på komma ner till 7-8 hcp, gick hyfsat snabbt komma ner till det målet. Nu är jag plötsligt nere på 4,7
trots dålig puttning:) har spelat runt 75 st 18 håls rundor i år varav 5-6 är under 32 poäng. Sjukt nöjd med säsongen givetvis så nu är frågan vad man ska satsa på till nästa säsong som mål:) kommer komma mer inlägg här för mig:)