Hej!
Någon som spelat Vallda sista tiden? Hörde att där var mkt MUA osv o inte i toppskick precis...
Vallda
- padre_bt_jarnestal
100% på att jag svarade igår på denna!Johan9110 skrev:Hej!
Någon som spelat Vallda sista tiden? Hörde att där var mkt MUA osv o inte i toppskick precis...
Medlem på Vallda, ja det finns MUA då man byggt om flera teeområden, men banan i sig är i bra skick som vanligt! Spelar du gul tee får du två mattutslag, vit tee ett mattutslag. Tror inte jag är hemmablind

Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
-
- Kontakt:
Det gjorde du nog också, tror det finns en dubblett av tråden i en annan forumdel.padre_bt_jarnestal skrev:100% på att jag svarade igår på denna!Johan9110 skrev:Hej!
Medlem på Vallda, ja det finns MUA då man byggt om flera teeområden, men banan i sig är i bra skick som vanligt! Spelar du gul tee får du två mattutslag, vit tee ett mattutslag. Tror inte jag är hemmablind![]()
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
WITB 2021
TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
- padre_bt_jarnestal
Sorry...joakim.pekkari skrev:Det gjorde du nog också, tror det finns en dubblett av tråden i en annan forumdel.padre_bt_jarnestal skrev:100% på att jag svarade igår på denna!Johan9110 skrev:Hej!
Medlem på Vallda, ja det finns MUA då man byggt om flera teeområden, men banan i sig är i bra skick som vanligt! Spelar du gul tee får du två mattutslag, vit tee ett mattutslag. Tror inte jag är hemmablind![]()
Sent from my iPhone using Svensktgolfforum