Världsetta 2015

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream

MaxP skrev:Ingen tvekan om att Day är imponerande, både han och Jordan har haft två riktigt fina "runs" denna golfsäsong. Underbart att se!
Jag tror att Day kommer att klösa sig fast i toppstriden en lång tid framöver. Intressant med tanke på att jag bara för någon månad sen trodde att det skulle stå mellan Jordan och Rory, helt plötsligt är både Jason och Rickie uppe och slåss där. Vi ska bara skatta oss lyckliga!
Japp! Och vem saknar Tiger med dessa toppspelare? :)
MaxP
Kontakt:

Sandstream skrev:
MaxP skrev:Ingen tvekan om att Day är imponerande, både han och Jordan har haft två riktigt fina "runs" denna golfsäsong. Underbart att se!
Jag tror att Day kommer att klösa sig fast i toppstriden en lång tid framöver. Intressant med tanke på att jag bara för någon månad sen trodde att det skulle stå mellan Jordan och Rory, helt plötsligt är både Jason och Rickie uppe och slåss där. Vi ska bara skatta oss lyckliga!
Japp! Och vem saknar Tiger med dessa toppspelare? :)
This guy! ------->
Användarens profilbild
Sandstream

MaxP skrev:This guy! ------->
Jag vet, men jag menade mer att många trodde att golfen skulle tappa mycket om/när Tiger försvann men med 4 st toppspelare (varav 2 jänkare) tror jag inte vi behöver oroa oss så mycket.

Tror vi har ett par gyllene år framför oss! :)
MaxP
Kontakt:

Sandstream skrev:
MaxP skrev:This guy! ------->
Jag vet, men jag menade mer att många trodde att golfen skulle tappa mycket om/när Tiger försvann men med 4 st toppspelare (varav 2 jänkare) tror jag inte vi behöver oroa oss så mycket.

Tror vi har ett par gyllene år framför oss! :)
Haha, nu förstår jag!

Nej, oroa oss för de behöver vi nog verkligen inte.
donballe

Det jag tyckte var häftigast var att efter rundan Jordan spelade bra och bla gjorde HIO så handlade ändå eftersnacket om Jason Day. Det säger en del om den killens spel. :-)
MaxP
Kontakt:

För varje vecka som går tror jag tyvärr även vi får se oss om efter en ny svensk att jaga första platsen i världen på herrsidan. Känns som Stenson får det svårt att hänga med de yngre killarna.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Skriv svar