Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En tourbag är i 99 fall av 100 alldeles för stor och omständig. Jag äger en som jag bara använder på hemmaklubben. Köp storlek mindre så har du bättre användning!
finns det någon fördel med tour bag eller är det mer besvär? vad tycker/vet ni? Är ganska ny inom golfen så har bara haft en bag...
// Förvirrad golfare
Precis som Max. Jag har aldrig haft en men hört på tok för många som köper en tourbag för att senare ipptäcka att vagnen är för liten och det ena med det andra. Vagnbagarna rymmer det mest och lite till som behövs!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
Jag köpte personligen en Tourbag i år för första gången med motiveringen - jag vill fan bara ha en!!!
Nu råkar det även vara så att jag fyller min bag med rätt många saker så har inget emot storleken.
Driver: Nike Vapor Fly DI 7x Tippad 1" 3W CallyXR 15 Blacktie 7M3 Järn: Nike VR Pro Blades 4-P Pro MODUS 120TX alt Nike Vapor Pro Blades DG X100 Wedgar: Nike Engage 52SS/58DS DG X100 Putter: Nike Method Mod 30 Boll: RZN Black
biles_3 skrev:Jag köpte personligen en Tourbag i år för första gången med motiveringen - jag vill fan bara ha en!!!
Nu råkar det även vara så att jag fyller min bag med rätt många saker så har inget emot storleken.
Haha ja så kan drt ju också vara!
Driver Wilson Staff D200 Fairwaywood Adams XTD ti Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2 Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60 Putter Odyssey #7 Versa
biles_3 skrev:Jag köpte personligen en Tourbag i år för första gången med motiveringen - jag vill fan bara ha en!!!
Problemet är att du fyller den med en massa grejer som du egentligen inte behöver ha där, eftersom de får plats
Problemet är att du fyller den med en massa grejer som du egentligen inte behöver ha där, eftersom de får plats
Ja det ligger nog mycket sanning i det! det som tar mest plats är att jag alltid har mina golfskor i den i princip, bär med mig två par beroende på vart jag tränar. Spikes eller spikeless om det är matta/gräs, vet inte alltid vilket det blir. Regnkläder ligger typ permanent i bagen också, sen lite annat
Men helt klart, en vagnbag rymmer nog 99% av folkets behov. som sagt, kändes roligt att äga en tourbag någon gång i sitt liv
Driver: Nike Vapor Fly DI 7x Tippad 1" 3W CallyXR 15 Blacktie 7M3 Järn: Nike VR Pro Blades 4-P Pro MODUS 120TX alt Nike Vapor Pro Blades DG X100 Wedgar: Nike Engage 52SS/58DS DG X100 Putter: Nike Method Mod 30 Boll: RZN Black