Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu har Europatouren öppnat sin fantasy-tjänst Fantasy Race to Dubai.
Precis som förra året, måste vi ju ha en liga för forumets medlemmar. Eftersom US Masters är första evenemanget för säsongen så måste ligan självklart skapas redan nu, så jag gjorde slag i saken:
Efter att lite sent ha sett denna tråd så är jag nu med i racet. Får helt enkelt sikta på att försöka äta mig ikapp även om avståndet är lite i det längsta laget.
Driver: Ping G30 LST TFC 10,5° Spoon: Ping G30 TFC 14,5° Hybrid: Ping G Tour 90 19° Järn: Ping I20 4-W Wedgar: Callaway MD3 Milled S-Grind, 50° 10, 54° 10 & 58° 9 Putter: Odyssey O-Works Marxman S Black Winn
jefro_444 skrev:Efter att lite sent ha sett denna tråd så är jag nu med i racet. Får helt enkelt sikta på att försöka äta mig ikapp även om avståndet är lite i det längsta laget.
Godkände dig. Lycka till!
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60 Fw3: TaylorMade M1 2017 Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60 Putter: Piretti Cottonwood II HCP: 15,2