Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jag har fått tag på en Cleveland Classic XL Custom i fint skick, men utan justeringsnyckel. Skruvarna är den äldre fyrkantiga varianten som Srixon/Cleveland använde.
Ett tidigare inlägg sålde sådana nycklar och jag har skickat DM, men jag skapar ett separat inlägg i förhoppningen att nå ut till så många som möjligt för att hitta en passande nyckel!
Jag har fått tag på en Cleveland Classic XL Custom i fint skick, men utan justeringsnyckel. Skruvarna är den äldre fyrkantiga varianten som Srixon/Cleveland använde.
Ett tidigare inlägg sålde sådana nycklar och jag har skickat DM, men jag skapar ett separat inlägg i förhoppningen att nå ut till så många som möjligt för att hitta en passande nyckel!
Kanske går att plocka skruven från någon annan variant annars om du inte får tag på rätt. Dimensionerna bör inte skilja allt för mycket mellan dem olika klubbtillverkarna
Eller så bör det gå att få tag i skruv med torx på en välsorterad bygghandel/järnhandel