Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lite sugen att köpa en Swing Caddie SC200 men hittar ingen större info om den då den verkar vara ganska ny.
Är det någon som testat någon av dessa? SC200/SC100
Ska börja jobba mer på bollträffen med längre järn då jag ligger lite dåligt till där jämfört med mina andra klubbor och tänkte ev öka på motivationen med lite elektronik
Lite sugen att köpa en Swing Caddie SC200 men hittar ingen större info om den då den verkar vara ganska ny.
Är det någon som testat någon av dessa? SC200/SC100
Ska börja jobba mer på bollträffen med längre järn då jag ligger lite dåligt till där jämfört med mina andra klubbor och tänkte ev öka på motivationen med lite elektronik
Några erfarenheter?
Mvh Stellan
Om du tränar bollträff så behöver du en tuschpenna eller impacttejp för enklast möjliga resultat. Smash Factor-värdet från en Launch Monitor går inte riktigt att använda då det tar in flera variabler oavsett om det är en SC200 eller en TrackMan. Så jag skulle nog snarare säga att det är bortkastade pengar.
Inte köpt någon än då jag fortfarande är osäker. Vill gärna avvakta och se vad andra tycker då det verkar vara lite sparsamt med det änsålänge.
Jag gissar att det kommer dyka upp fler som köper denna till våren då säsongen börjar dra igång.
OM jag köper så kommer jag naturligtvis att återkomma